Sunday, April 7, 2013

。。shit。。

I give my best plp give me shit
人人都叫我忍
第一个走了叫我顶。。我顶了
第二个走了叫我顶。。我也顶了
第三个走了叫我顶。。我照顶了
第四个第五个我也顶了。。
site access planning (site manager's work)
landscaping (archi co-ordinator and archi supervisor's work)
archi and landscape discrepancies (archi co-ordinator's work)
external works (site manager's work)
site progress planning, execution, structural technical issue (structural engineer)
(all are my scopes now)

只有一项是我该做的
而且是从五个人的伙慢慢的变我一个人的
我一路帮人顶过来
没期望有人帮
但是就是有人会不帮反而制造麻烦

我开始累了
想什么都不管了
把全部他们的东西都给回他们
我能做到吗?
一直在责问着自己


No comments: